۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲

قمری:

قزوین می تواند میزبان مسابقات آسیایی تریال باشد

قزوین می تواند میزبان مسابقات آسیایی تریال باشد

قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور گفت: با توانمندی و ظرفیت بالای استان قزوین و تجربه ارزشمند در برگزاری اولین دوره مسابقات تریال قزوین می تواند نامزد برگزاری مسابقات آسیایی این رشته پر تحرک و با نشاط باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه جام بین المللی پارس تریال یکشنبه شب با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، مسعود مسعود نصرتی شهردار قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری، محسن حق شناس مدیرکل ورزش و جوانان قزوین و جمعی از اعضای شورای شهر قزوین در محل فرهنگسرای بانو برگزار شد.

  

مسعود قمری در این مراسم ضمن تشکر از هیئت دوچرخه سواری قزوین در میزبانی رقابتها گفت: برگزاری مسابقات بین المللی پارس تریال در قزوین آن هم با این کیفیت به ارتقاء این رشته ورزشی در کشور کمک موثری کرده است.

وی افزود: سطح مسابقات به گونه ای بود که با حضور قهرماناند جهان بی شک این مسابقات حدود 10 سال ما را به جلو می برد.

قمری با اشاره به پیشنهاد اعضاء شورای شهر قزوین در خصوص برگزاری رقابتهای آسیایی این رشته در این استان تصریح کرد: باید از امروز تلاش کنیم تا بستر و شرایط لازم را برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در قزوین فراهم کنیم.

  

در ادامه این مراسم مسعود نصرتی شهردار قزوین ضمن تشکر از همه کسانی که برای برگزاری این مسابقات تلاش کردند گفت: بسیار خوشحالیم که این مسابقات در قزوین برگزار شد و توانست پیام صلح دوستی ایرانی ها را به جهان برساند.

وی افزود: مجموعه همکاران شهرداری تلاش می کنند تا بتوانیم زیرساخت های مناسبی را به منظور توسعه ورزش دوچرخه سواری بویژه رشته تریال در پارک های استان برای ورزشکاران و علاقمندان این رشته آماده کنیم.  

نصرتی با اشاره به پیشنهاد اعضای شورای شهر در رابطه با برگزاری این مسابقات در هر سه ماه یک بار در قزوین بیان کرد:
ورزشکاران قزوین باید از حضور قهرمانان جهان در این مسابقات بهره ببرند و نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و برطرف کنند تا بتوانند در مسابقات بعدی به مقام های بهتری دست پیدا کنند.



همچنین ناصر گنجی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان در این مراسم گفت: هیئت دوچرخه سواری استان برای اولین بار در آسیا توانست مسابقات جام پارس تریال را با همکاری شهرداری قزوین و فدراسیون دوچرخه سواری در شرایط بسیار خوبی برگزار کند.

ناصر گنجی با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات افزود: هدف از برگزاری این مسابقات شناساندن ایران به خصوص قزوین به جهان بود که خوشبختانه بازتاب های این مسابقات در میان دوچرخه سواران خارجی به گونه ای بود که به نظر می رسد به اهدافمان دست یافته ایم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اظهار امیدواری کرد قزوین بتواند سال آینده میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در این رشته باشد.

در ادامه این مراسم پیمان خداداده دبیر هیئت دوچرخه سواری استان در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات گزارشی ارائه  کرد و در پایان مراسم تجلیل از قهرمانان و دست اندرکاران مسابقات برگزار شد.

مسابقات جام بین المللی پارس تریال قزوین به مدت دو روز به مناسبت روز قزوین در سرای السعدالسلطنه برگزار شد که در سایز  20 ورزشکاران آلمان، چین و اسپانیا به ترتیب به مقام های اول، دوم و سوم دست یافتند و در سایز 26 هم ورزشکاران فرانسه، آلمان و استونی نفرات اول تا سوم شدند.
 

کد خبر 2131838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha